Elektronikus ügyintézés
2018. január.1-től az Elektronikus Ügyintézési Portál lehetőséget biztosít az önkormányzatok ügyfelei számára bizonyos ügytípusokban elektronikusan elérhető szolgáltatások igénybe vételére. A rendszer éles indítása után Igénybe vehető elektronikus ügyintézési szolgáltatások: adóegyenleg lekérdezés, ügykövetés, ügyindítás.
Az ELÜGY elérhető az alábbi linkre kattintva: https://ohp.asp.lgov.hu/nyitolap
Online ügyintézés alternatíváinak bemutatása!
- Egy vállalkozás üzemeltetése sosem egyszerű feladat, de a helyi iparűzési adó bevallás már nem jelent gondot. Intézze hivatalos ügyeit elektronikusan!
- Egy új iroda berendezése sosem egyszerű feladat, de az adóegyenleg lekérdezése már nem jelent gondot. Intézze hivatalos ügyeit elektronikusan!
- Az új szokások kialakítása sosem egyszerű feladat, de a gépjárműadó mentesség bejelentése már nem jelent gondot. Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!
- Egy szálláshely beindítása sosem egyszerű feladat, de annak nyilvántartásba vétele már nem jelent gondot. Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!
- Egy esküvő megszervezése sosem egyszerű feladat, de a születési anyakönyvi kivonat kiállítása már nem jelent gondot. Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!